10 kwietnia 2013

co nowego..

Jejkuuu znowu zawitały do mnie nowości, nawet nie mam kiedy zrobić zdjęć bo albo pogoda na to nie pozwala albo nie mam czasu, mam ogromną nadzieję, że nadrobię zdjęcia w ten weekend :)

Co nowego? przede wszystkim buty, koszula, tunika, czapka "skarpetka", okulary, kolczyki :)
Tak, tak butów nigdy za wiele.. :D
Będąc na zakupach wspomniało mi się, że nie mam żadnych balerinek na wiosnę, a więc co? W centrum chińskim znalazłam idealne czarne balerinki ze złotymi dodatkami.. i to w przystępnej cenie :) 
Kolejną parą są koturny z deichmann, szczerze mówiąc kupiłam je już dawno, ale nie miałam okazji Wam ich pokazać.
No i trekkingi, a po co? A no jadę za dwa tygodnie na wycieczkę 3-dniową ze szkoły do Zakopanego :) Taka śmieszna cena, że aż żal było nie brać, a na pewno się przydadzą(ok 40 zł).


W poniedziałek pojechałam z moim lubym(którego pozdrawiam :*) na zakupy, w sumie nie miałam w planach kupować niczego, ale jakimś cudem w H&M na pierwszy rzut oka.. trafiła do mnie ta koszula.


Zauroczyła mnie na maksa! <3

Kolejną nowością są kolczyki (kupowałam jakiś czas temu, cena 4zł)



Kolejny post w weekend.. Buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

PS. Pamiętaj, w internecie nie jesteś anonimowy.