23 maja 2013

new in..

Ojjojjojj ostatni wpis 11 dni temu..
 Brakowało mi czasu na fotki, pogoda była piękna więc korzystałam z niej, a dziś pogoda zmienna raz deszcz, raz słońce i tak w kółko..
Co nie zmienia faktu, że dziś pokażę Wam moje nowości, które już niedługo będziecie mogły zobaczyć kolejnych postach... :)


Kupiłam spodnie w sh za grosze, sama obcięłam dodałam ćwieki itp. i powstały takie krótkie spodenki:


Bokserka basic z C&A, którą mogłyście już zobaczycie kilka postów wcześniej :)


Kolejna miętowa bluzeczka z Moodo:


I znów guziczki z tyłu.. <3


Pamiętacie kamizelkę, którą pokazywałam Wam jakiś czas temu i pytałam czy ją przerobić? Tak to ona.. Razem z Monią (klik) przerobiłyśmy ją troszeczkę, teraz tylko poprzybijam ćwieki i oddam do skrócenia i gotowa! :D
Nie mogę się doczekać kiedy ją ubiorę.. <3



Różności m.in.:
naszyjnik - www.fhanet.pl 
bransoletki z Zakopanego
zegarek - sh
okulary - chińczyk :)


4 komentarze:

  1. jejjj ! zazdroszczę tej kamizelki, cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. które sh w raciborzu polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chodzę obok starej videoteki, tzn ulica żółkiewskiego jak się nie mylę. lubię też ten na ogrodowej, ale trzeba na prawdę dużo czasu poświecić na przeglądaniu ciuchów.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

PS. Pamiętaj, w internecie nie jesteś anonimowy.