6 czerwca 2013

INSTAGRAM MIX






Szybkie zdjęcia z danej chwili to całkiem fajna sprawa, a jeszcze lepiej jest kiedy się je udostępnia i pokazuje znajomym czy też moim czytelniczkom :) 
Instagram jest zabawką dla osób, które lubią robić zdjęcia i bawić się nimi.
 Ja Instagrama mam od niedawna, ale strasznie się do niego przyzwyczaiłam, w wolnej chwili dodaję tam zdjęcia z mojego życia prywatnego(oczywiście nie wszystkie).
 Pojawiają się również nowości w mojej szafie, zdjęcia co danego dnia robiłam;jadłam itp. - na bieżąco możecie zobaczyć co u mnie słychać :) 


Chętnych zapraszam do obserwacji na Instagramie mojego profilu: kasiulccia

Osoby nie posiadające konta na Instagramie mogą śledzić mnie tu: http://instagram.com/kasiulccia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

PS. Pamiętaj, w internecie nie jesteś anonimowy.