21 czerwca 2013

Zazwyczaj kiedy nie mam co ciekawego do roboty,
to oglądam przeróżne blogi i znajduje na nich ciekawe sklepy internetowe :)
Jedna z nich to martofchina, słyszał ktoś? Zagraniczna strona internetowa, która w swoim sklepie ma świetne rzeczy, polecam zajrzeć :)
Strasznie podobają mi się torebki jak i ubrania, które są przeróżne.. i przede wszystkim modne w sezonie :) 
Sklep posiada bardzo duży asortyment, ceny nie są jakoś zbytnio wygórowane,
A to kilka rzeczy, które wpadły mi w oko i na które bym się skusiła :P


torebka - link

torebka - link

koszula vintage - link

koszulka - link

sukienka - link

buty -link



 zapraszam zajrzeć na 

A Wam wpadło coś w oko?

2 komentarze:

  1. Ostanie buty <3
    Zapraszam serdecznie do mnie na mega konkurs z butikiem LOLA

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnie buciki są świetne:)
    Zapraszam do mnie na bloga na konkurs :) realizowany z butikiem LOLA :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

PS. Pamiętaj, w internecie nie jesteś anonimowy.