2 lipca 2013

Spontan

Najlepiej decyzje podejmuje się spontanicznie, nagle :) 
Dlaczego o tym piszę? Wczoraj wybrałam się z bratem do fryzjera i zdecydowałam się na prostą grzywkę od niepamiętnych czasów..
Szczerze mówiąc nie potrafię się przyzwyczaić, ale to tylko kwestia czasu. 
Generalnie jestem zadowolona, a Wy co myślicie? 


spodnie - www.stylepit.com , bluzka (prezent od przyjaciółki) - primark , torebka - top secret , sandałki - www.czasnabuty.pl , okulary - chińczyk , zegarek - www.pasooje.pl , bransoletka - sklep miejski 















fot. Aleksander T.

16 komentarzy:

  1. Z tą grzywką wyglądasz cudnie ;)
    Bardzo Ci pasuje ;) Zostań juz przy tym ;) Zdecydowanie lepiej Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania - z grzywką Ci bardziej do twarzy ;)
      Wyglądasz młodziej i bardzo dziewczęco.
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Bardzo radośnie, podoba mi się! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia !
    Zegarek jest prześliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz z grzywką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój uśmiech rozbraja :) świetnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zdjecia :3 Grzywka tez sliczna :)

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają te zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, super biżuteria :D
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jak najbardziej na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudownie:)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

PS. Pamiętaj, w internecie nie jesteś anonimowy.